VPN-forum

Full utgave: Eliteserien 2025
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Ser at Viking fikk mye lettere motstand mot Fredrikstad enn mot oss. 2 - 0.
Rosenborg - Skeid 0-0. Vi satt altså 5 gåller mot dem.
Spilles kampen mot Godset inne eller ute til Fredag 7 mars?
(03-03-2025, 06:15 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Spilles kampen mot Godset inne eller ute til Fredag 7 mars?

Kampen er jo satt opp på Intilty.
Altså ute.
Ventet 8 pluss og delvis skyet.

Men først er det Hafnarfjørdur på Marbella i ettermiddag.
(03-03-2025, 02:05 PM)Caanradi Skreiv: [ -> ]
(03-03-2025, 06:15 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Spilles kampen mot Godset inne eller ute til Fredag 7 mars?

Altså ute.

Det sto Vallhall ene stedet og Intility et annet sted, begge var "offisielle" steder

Derfor lurte jeg...
(03-03-2025, 03:22 PM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]
(03-03-2025, 02:05 PM)Caanradi Skreiv: [ -> ]

Altså ute.

Det sto Vallhall ene stedet og Intility et annet sted, begge var "offisielle" steder

Derfor lurte jeg...

Skjønner.
Naturlig å spille på Intility når det nå er åpnet der igjen etter vinterstengning.
Spiss vinkel har en episode med trenerne våre om exiten, hvordan de jobber, at de ferierer sammen og annet. Pod og nyhetssak https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../17508039/
Nå nærmer det seg ubønnhørlig den tiden hvor jeg må presentere kronjuvelene slik at TV2 kan plassere et realt ballespark der en gang i måneden, for en mildt sagt spinnvill pris.
Jeg lurte derfor på om noen har erfaring med den reklamebaserte pakka til TV2? Jeg kommer ikke til å bruke tjenesten til noe som helst annet enn å se Enga-kamper (Elite- og Toppserien), så jeg bryr meg katta om hvor plagsomt det er med reklameavbrudd i filmer og serier. Det som derimot vil være helt uakseptabelt er om det kommer reklameavbrudd i sendinga (altså, under kamp, pausereklame er ok) eller om man må vente før man "kommer inn" på livestreamen for å se minutter med reklame (som er kjipt om man er litt sent ute og vil gå glipp av minst mulig av kampen som startet for 2 minutter siden).

Noen som vet?
(03-06-2025, 12:58 PM)FuriousMachine Skreiv: [ -> ]Nå nærmer det seg ubønnhørlig den tiden hvor jeg må presentere kronjuvelene slik at TV2 kan plassere et realt ballespark der en gang i måneden, for en mildt sagt spinnvill pris.
Jeg lurte derfor på om noen har erfaring med den reklamebaserte pakka til TV2? Jeg kommer ikke til å bruke tjenesten til noe som helst annet enn å se Enga-kamper (Elite- og Toppserien), så jeg bryr meg katta om hvor plagsomt det er med reklameavbrudd i filmer og serier. Det som derimot vil være helt uakseptabelt er om det kommer reklameavbrudd i sendinga (altså, under kamp, pausereklame er ok) eller om man må vente før man "kommer inn" på livestreamen for å se minutter med reklame (som er kjipt om man er litt sent ute og vil gå glipp av minst mulig av kampen som startet for 2 minutter siden).

Noen som vet?

Det har ikke vært noen reklamepauser annet enn et lass før og etter kamp, samt i pausen. Streamen har mindre reklame da man som oftest får høre pauseinterjuvet (om de ikke har fucka opp lyden da. Ca. 50/50 sjanse for det).
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29