VPN-forum

Full utgave: Sarpsborg 08 - Vålerenga, Søndag kl. 17:00
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Puh. Takk Ilic. Finner ikke helt roen riktig enda, men vi får håpe målet viser at dette er mulig og får gutta opp et hakk.
JADDA! Square one.
Illic er luftens baron!!
Da har vi en ny sjanse, please ikke rot dette bort nå a gutta.
Vi har spiss ja , men defensivt er vi helt krise...
Det varte ikke så lenge
Jepp. Så var det rett ned i dassen igjen. Er det mulig?
Det skulle jeg aldri skrevet..
Første dem gjorde var å rote det bort.
Sukk..For et elendig forsvarspill nok en gang.
Ilic utligner flott, men det hjelper jo ingenting når forsvaret overhodet ikke forstår konseptet markering og duellspill. Ufattelig at det ikke går an å lære profesjonelle fotballspillere dette. Mange av dem er jo ikke purunge heller. Faens udugelige idioter, både på banen og benken.
Se på Strandberg i dag, virker jo nesten uinteressert og veldig passiv. Pengene brukt der er en av grunnene til at vi ligger der vi gjør, for en middelmådig spiller..
Hadde vært hyggelig om de på midten også kunne bidra defensivt...
Bjørdal ut ja.. elendigheten fortsetter..
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11