VPN-forum

Full utgave: Levanger FK - Vålenga, søndag 18/8 kl. 1700
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4
Er vel ikke så mye å skrive her, annet enn at vi bør vinne denne kampen.
Håper virkelig man ikke tenker på Lyn-kampen og sparer spillere. Man bør ikke tenke på eventuelle konsekvenser, men stille med det beste laget uansett.
Ønsker meg:
Sjøeng
Borch-Olsen-Jarl-Jukle
Bjørdal-Ambina-Strand
Jones-Rijks-Riisnæs

Mistenker at jeg bommer på 3-4 stk…Hedenstad og et par dansker får gjerne starte.
(08-18-2024, 02:29 PM)hmchrist Skreiv: [ -> ]Ønsker meg:
Sjøeng
Borch-Olsen-Jarl-Jukle
Bjørdal-Ambina-Strand
Jones-Rijks-Riisnæs

Mistenker at jeg bommer på 3-4 stk…Hedenstad og et par dansker får gjerne starte.

Vil ha Hedenstad istedet for Borch,  ellers enig.
(08-18-2024, 01:19 PM)Flemmern Skreiv: [ -> ]Er vel ikke så mye å skrive her, annet enn at vi bør vinne denne kampen.
Håper virkelig man ikke tenker på Lyn-kampen og sparer spillere. Man bør ikke tenke på eventuelle konsekvenser, men stille med det beste laget uansett.

Uavhengig av motstanderen neste runde så kan det være klokt å benke en av stopperne våre. Det handler om å begrense risiko, vi klarer oss sannsynligvis fint med en stopper ute, ikke med to. Det handlet også om å ha reserver tilgjengelig, i værste tilfellet har vi ingen stoppere på benken i neste kamp.
Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.
(08-18-2024, 04:05 PM)NilsDN Skreiv: [ -> ]Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.

Riisnes ute grunnet føling i låret står det på vif-fotball.
(08-18-2024, 04:05 PM)NilsDN Skreiv: [ -> ]Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.

Ser ut som Bakke og Co har funnet sin første ellever..
Bra start
Godkjent start av Brajanac.
Satser på at Rijks får tid til å putte litt på slutten av kampen også.
Ilic 2.0
Sider: 1 2 3 4