VPN-forum

Full utgave: VIF-Lyn billetter
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Som en gammel sliter på Bislett, Vestbredden og østblokka med sesongkort siden begynnelsen av 90 tallet, har jeg flyttet til nord av jobb relatert årsak. Drar nedover for å få med meg kampen. Har fått tak i 2 billetter på felt 101/103. Ønsker å stå på blokka sammen med mine gamle travere. Er det noen der ute som kan tenke seg å bytte mine billetter mot to på Østblokka? Var noen tusen i kø foran meg i går…. Maybe it’s hope in a hanging snore…
Ah, da gikk jeg glipp av billetter. Noen som vet om en måte å få tak i et par billetter likevel?
Har fire billetter jeg ikke får brukt på Hovedtribunen/Intilitytribunen seksjon 104 rad 20.

Kosta 399,- pr stk og selges da selvfølgelig til samme pris.

Ønsker helst at kjøper tar alle fire i slengen for enkelthetens skyld. Altså Kr.1596,- for alle fire

Edit: Disse er nå solgt.
Skulle det dukke opp en billett til blokka tar jeg gjerne en. Har selv Ø+, men kompisen min som jeg pleier å dra med rakk ikke fikse billett.
Regner ikke med noe, men skader ikke å prøve!
Om noen skulle ha en billett eller to til overs på derbyet, så kjøper jeg gjerne. Send PM - sjekker helt fram til kampstart.

Fikset!
Har en billett på blokka til overs - sykdom i familien. Send meg PM.

Edit: Avhendet til Micro Midas!
Hei.Har du fortsatt billett?

Hei. Har fått billett på østblokka, så har 2 billetter på 101-103 til overs. Noen som trenger?