VPN-forum

Full utgave: Kamptråd Comet - VIF lørdag 09.03.24.
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2
Siste seriekamp.

Tabell   EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

Hvis vi vinner og Lørenskog slår Oilers blir vi nummer 2. Så har jeg sagt det også...

Etter kampen er det valg av kvartfinaler. Det skjer på TV 2 Sport etter kampen Storhamar-Frisk. Alle kampene i dag er kl. 1600. Så valget skjer da ca kl. 1820.

Hvis vi ender på 3. plass vil valget stå mellom Frisk og Stjernen. Vi har 13 strake seire mot Frisk i serie og sluttspill. Vunnet alle fem kampene i år, fire kvartfinaler i fjor og de fire siste seriekampene 22/23. Mot Stjernen har vi nå tre strake tap.

Hvem velger vi? Jeg tror vi velger Stjernen. Frisk har vært veldig gode etter nyttår og har et bedre lag enn Stjernen føler jeg. Hva tror du?
Tror vi velger Frisk pga reisevei og at vi har bra tak på de.At Frisk har vært sterke i det siste,evner ikke klubben å se!
3-0 etter 9 minutter mot Comet er bare drit-flaut!
Dette er første gang jeg noensinne skrur av en kamp etter bare 10 minutter.
0-3 etter litt over 9 min mot Comet.
Det er pinlig, det er patetisk.
Partanen får Glenn Jensen til å fremstå som Patrick Roy.
Har absolutt null tro på laget her i sluttspillet, NULL!
Vi er en papirtiger, sterke på papiret, null evner i realiteten.
Myrvold og Andersson bør forsvinne ut etter sesongen her
Hvorfor insisterer vi på å bruke Partanen i det hele tatt? Mannen har jo vist seg å være totalt udugelig! Fy faen så utrolig trist dette er!
Dette er ekstremt svakt og jeg finner det merkelig at det kun er noen få av oss som er bekymra.
Vi er vel 4-5stk som kommenterer dette, mens resten gir filla faan - uten at våre kommentarer betyr noe, føler jeg allikevel på en likegyldighet her inne.
For at klubben skal forstå alvoret, må flere melde seg på og vise sin misnøye.

Men vi har vel havnet der at folk bare gir faan?
Der snudde vi på 5 minutter men det skulle jaggu bare mangle!
Riktig 5-3 nå, men poenget står enda.
Bunnivået er ekstremt lavt i dette laget, vi har absolutt ikke sjangs til å ta pokalen
Kan gjerne skrive noen ord Flemmern. Var på min første bortekamp i håkkien 82. Fulgt enga fotball siden 76 og håkki siden 78. Spiller forsåvidt ingen rolle, men selvom jeg ikke er så aktiv på forumet, så er jeg ikke likegyldig til hva som skjer med håkkien (fotballen eget forum). Når vårt kjære Vål’enga ikke gjør det fullt så bra som tidligere år, blir jeg lei meg, trist, frustrert osv. Spesielt når vi er på kamper og vi ser at spillere,trenerteam ikke gir tilbake til de 
som trofast følger vårt kjære lag. Så drar jeg hjem, krummer nakken, og tenker at… neste kamp…
Videre så tenker jeg at jeg er glad vi ikke er Storhamar med 9 mill i minus, kommunen som stenger kranene, Oilers med wannabies og kiss cam. Vi er enga, en dag, om ikke så lenge, er vi tilbake, på topp, uten flere mill i minus, uten kiss cam, men med ekte engafolk som klemmer hverandre for vi har tatt enda en bøtte. Sann mine ord.
Ps. Forøvrig har du mye gode og reflekterte innlegg Flem Smile Smile
Jeg tenker at det er rart vi ikke har klart å levere bedre med nye Jordal som fotballen med Inility. Når det er sagt har vi mista vinnermentaliteteten som vi hadde på 70-80-90 tallet, hadde håpet vi fikk den tilbake med ny hjemmebane. Samtidig er jo de siste to årene noe av det bedre vi har gjort de siste 15 åra..
Sider: 1 2